dinsdag 24 juli 2012

DAG VIERENTWINTIG, 16O KILOMETER VAN SANTIAGO!

Vanop een terras aan de kathedraal van Montonedo op 16O km van  Santiago!
Het is hier HEET. Morgen dus vroeg op om zoveel mogelijk in de frisse uren te stappen.
Een lange dag voor de boeg, vijfendertig kilometer.

De alberges in Galicie zijn enorm verzorgd en met goede bedden en douches, maar ze liggen wel ver uit elkaar.

Ik probeer vrijdag in Sobrado te zijn om daar in de kliniek mijne gips te laten verwijderen.

Ik stap terug alleen en geniet hier enorm van de CAMINO.
De CAMINO, een beleving om nooit te vergeten!

XXX MIA!

















6 opmerkingen:

  1. hallo Mia, ja zeg , u zo laten vallen voor een plaasterke.Maar alé ik lees dat het allemaal goed komt en hopelijk verder zonder kleerscheuren
    We tellen al af om je terug te zien hoor
    Diik bees van ons 2 a en j, de babysitters van Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je laat ons mee genieten Mia van jouw Camino, de rijdom die op de weg te rapen valt

    En het leven is een geweldig avontuur dat je beleeft

    Ook met pijn die je niet uitsluit en ruimte voor maakt

    En de weg is je leven dat je laat dromen en nadenken over je eigen ik

    en je eigen ik zal je ervaren

    ervaren als de moeite waard

    go for it Mia!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mia,

    Het is dus nen echten pelgrimstocht voor jou (kon erger hahaah bv. nen teen gebroken). Hopelijk niet teveel pijn. Maar een sterke madamme die gaat door he. Ik volg je zoveel ik kan maar had vorige week problemen om te antwoorden. Geniet er van.
    je kookmaatje
    son

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Mia,

    De eindstreep komt in zicht! Het verleden weggestapt en met een frisse blik naar de toekomst kijken. Er is nog zoveel om van te genieten. Laat je arm goed verzorgen en geniet na aankomst nog enkele dagen van het mooie Spanje.

    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. we zijn er bijna,we zijn er bijna,maar nog niet helemaal!!!!!!we kijken vol bewondering uit naar jouw eindmeet!!!!!
    riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaba dappere stapster. Weer een dagje dichter bij je einddoel!!!
    Genieten hoor, wij stappen in gedachten mee
    Annemie en Jo (Stekene)

    BeantwoordenVerwijderen